Πέμπτη, 20 Αυγούστου 2015

Το Βιβλίο που Ταξιδεύει No.1 (ΚΑΝΑΛΙ 1 - ΙΝΩ) - The Travelling Book No.1 (CANAL 1 - INO)


ΚΑΝΑΛΙ 1 - ΙΝΩ
ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ Νο.1

Το πρώτο βιβλίο που πέταξε μακριά από τα ράφια μου, αφήνοντας πίσω ένα πικρόγλυκο, σκονισμένο κενό, είχε την περιποίηση και τη φροντίδα που του άξιζε στα ζεστά χέρια της Ινώς (Ινούς!) Εκείνη του πρόσφερε και μια πολύτιμη συντροφιά, που θα το συνοδεύει στα ταξίδια του - ένα τετραδιάκι που θα κρατά καταγεγραμμένα τα σχόλια και τα συναισθήματα των αναγνωστών μέχρι να τελειώσουν τα φύλλα του...

Ήδη ταξιδεύει για τον επόμενο σταθμό του - την Αριστέα - που την παρακαλώ, όπως και όλους τους επόμενους, να καταγράψει σε εικόνα τη στιγμή που  θα το αφήσει κι εκείνη να φύγει, ακολουθώντας τη ωραία ιδέα της Ινώς.

Το πικρόγλυκο, σκονισμένο κενό στο ράφι μου γίνεται, μέρα με τη μέρα, όλο και πιο στενό και λιγότερο πικρό...

Τίτλος Βιβλίου: Ο Έρωτας στα Χρόνια της Χολέρας
Συγγραφέας: Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες



CANAL 1 - INO
TRAVELLING BOOK No.1

The first book that flew away from my shelves, leaving a bittersweet, dusty void behind, had the attention and care it deserved in the warm hands of Ino. She offered it a precious companion, as well, to accompany it along its travels - a little notebook which will keep in writing the comments and emotions of all readers until its leaves are all filled...

It is now travelling to its next station - Aristea - who I ask, like all these after her, to capture in a photo the moment it will be her turn to let it go, following Ino's beautiful idea.

The bittersweet, dusty shelf is getting, day by day, narrower and narrower and less bitter...

Book Title: Love in the Time of Cholera
Author: Gabriel Garcia Marquez


6 σχόλια:

  1. Το δικό μου ταξίδι τελείωσε και το βιβλίο ήδη παραδόθηκε στα χέρια της Αριστέας!
    Καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και σήμερα το κρατώ στα χέρια μου! :))) Μαζί με πολλά μικρά και μεγάλα δωράκια από την αγαπημένη μου Ινώ! ♥
    Ελπίζω να το ξεκινήσω το συντομότερο (αφού ολοκληρώσω αυτό που διαβάζω ☺).

    Πρώτα συναισθήματα; Συγκίνηση και χαρά!
    Σας φιλώ και τις δύο! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μία πρόταση: βάλε στο πλάι μία εικόνα του πρώτου βιβλίου που ταξιδεύει και σύνδεσέ την (με link) με μία ανάρτηση που θα συγκεντρώνει ή όλες τις σχετικές αναρτήσεις ή μία (ανάρτηση) που θα περιλαμβάνει όλα τα ταξίδια και τις φωτό μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αριστέα, είμαι σίγουρη ότι η Ινώ μας τα φρόντισε όλα στην εντέλεια.
    Θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου αμέσως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άργησα αλλά επιτέλους ...τελείωσα! Τι είπα; Επιτέλους;
    Έχω τη γλυκιά θλίψη που έχω πάντα όταν τελειώνω ένα βιβλίο που δεν ήθελα με τίποτα να τελειώσει.
    Το είχα διαβάσει στα νιάτα μου και το είχα λησμονημένο. Έτσι το ξεκίνησα σαν να το διάβαζα πρώτη φορά... Πόσο διαφορετικά ήταν τώρα στα 45!
    Έγινε πλέον το αγαπημένο μου!
    Να'στε καλά και οι δύο που με βάλατε σε αυτό το ταξίδι.
    Μέσα στην ημέρα θα λάβεις φωτογραφία και κείμενο ναι;
    Φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι είναι! Τα μεγάλα βιβλία μάς συναντούν σε πολλούς σταθμούς της ζωής για να μας θυμίζουν ότι υπάρχει συνέχεια και εξέλιξη στο νου και την καρδιά μας.
    Εγώ σε ευχαριστώ, Αριστούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή