Τρίτη, 11 Αυγούστου 2015

Λίγα λόγια για μένα - A few words about me


Ένα σύγχρονο μήνυμα σε μπουκάλι

Με λένε Βασιλική Παναγιωτέλη και είμαι καθηγήτρια αγγλικών. Μαζί με τη διδασκαλία, κατά καιρούς υπήρξα μεταφράστρια και συγγραφέας εκπαιδευτικών βιβλίων στην αγγλική γλώσσα για τον εκδοτικό οίκο Heinemann Publishers (μετέπειτα Macmillan Education Ltd).

                           
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Θεσσαλικό κάμπο – με τον λίβα να φυσάει τα καλοκαίρια και τον παγωμένο βοριά να κατεβαίνει από τον Όλυμπο τους χειμώνες. Οι άνοιξες και τα φθινόπωρα θα μείνουν για πάντα αποτυπωμένα στον νου μου και, όσο μακριά κι αν έφυγα και συνεχίζω να φεύγω, εκείνες οι εικόνες θα είναι για μένα το σπίτι μου και ο αναπόδραστος προορισμός μου.

Διαβάζω και γράφω σε 3 γλώσσες (ελληνικά, αγγλικά, ισπανικά) και διαβάζω τα πάντα. Αγαπώ τη λογοτεχνία και βρήκα την κλίση μου όταν γνώρισα τον μαγικό ρεαλισμό στα έργα της λατινοαμερικάνικης πεζογραφίας. Από τότε οι λέξεις μου απέκτησαν προορισμό, πήραν μορφή και επιδόθηκαν στον αέναο αγώνα τους να πουν μια ιστορία. Άρχισα να γράφω διηγήματα και σύντομα βυθίστηκα στον κόσμο της τέχνης του μυθιστορήματος.

Ξεκινώ αυτό το μπλογκ από την ανάγκη μου να γράφω για αυτά που αγαπώ (τα βιβλία μου, τους φίλους μου, τη δουλειά μου). Αυτός εδώ ο χώρος φιλοδοξώ να γίνει το ημερολόγιο και το λεύκωμά μου – το λευκό χαρτί πάνω στο οποίο θα χορέψουν οι λέξεις μου και αυτές των φίλων μου, σε μια αναζήτηση των ρυθμικών βημάτων και της μελωδίας που συνοδεύουν τους μυστικούς χορούς των αναμνήσεων, των εικόνων, των σκέψεων και των συναισθημάτων όλων όσων ανταμώνουν

απεκδυόμενοι τις κοινωνικές πανοπλίες,

οπαδοί της δύναμης του ανθρώπου να ορίσει τη μοίρα του,

ελεύθεροι μαχητές της δύναμης του λόγου,

λάτρεις της τέχνης και των ιδεών.



      
A modern message in a bottle

My name is Vassiliki Panagioteli and I am an English educator. Along with teaching, occasionally I have been involved in the field of translation as well as writing educational books in the English language for Heinemann Publishers (later Macmillan Education Ltd.).

I was born and raised in the Thessalian plain – with the hot south-west wind blowing in the summers and the icy north wind coming down from Olympus in the winters.
The springs and autumns will stay forever imprinted in my mind and, however far away I went and carry on going, those images will be for me my home and my inescapable destination.

I read and write in 3 languages (Greek, English, Spanish) and I read everything. I love literature and found my vocation when I came across magic realism (realismo mágico) in the literary works of southamerican prose. It was then that my words obtained destination, took shape and began their perpetual struggle to tell a story. I started writing short stories and soon sank into the world of the art of novel writing.

I begin this blog for my need to write about the things I love (my books, my friends, my work). I aspire for this site to become my diary and personal scrapbook – the blank sheet of paper onto which my words and those of my friends will dance, in search of the rhythmical steps and the melody that accompany all mystical dances of memories, images, thoughts and emotions that spring from all those who meet

divesting themselves of social armour,

champions of the human power to master their course,

free fighters of the power of word,

lovers of art and ideas.

2 σχόλια:

  1. Μαζί σου θα χορεύουμε και εμείς στον μαγικό κόσμο των λέξεων.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο χορός με φίλους είναι πάντα ξεχωριστός, Μαρία φίλη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή